سرمربی پاری سن ژرمن از شکست برابر مون پله ابراز نالامیدی کرد و در عین حال شاگردانش را تشویق کرد تا از این باخت درس بگیرند.

واکنش امری بعد از سنگین‌ترین شکست ۵ سال اخیر PSG

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه یک دیدار برگزار شد که در آن پاری سن ژرمن به مصاف مون پلیه رفت. شاگردان اونای امری که در دیدارهای اخیر خود به پیروزی رسیده بودند، یک شکست سنگین را متحمل شدند و با نتیجه سه بر صفر بازی را واگذار کردند. این سنگین ترین شکست ۵ سال اخیر پاریسی ها در لیگ بود.

اونای امری بعد از شکست گفت: فکر کنم تیمم بازی را خیلی خوب شروع کرد ولی نتوانست خوب ادامه بدهد. در پایان نیمه نخست و در بدترین زمان، دروازه ما باز شد و در ادامه بعد از شروع نیمه دوم نیز گل خوردیم تا کاملا تمرکز خودمان را از دست بدهیم و سایر دقایق بازی نیز برای ما سخت شود. وقتی با دو گل از حریف خود عقب افتادیم، موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم به بازی برگردیم ولی موقعیت های حساسی را برای گلزنی نداشتیم. بازی برای ما خیلی سخت شده بود و مون پلیه به خوبی از اشتباهات ما استفاده کرد. حرف خاصی ندارم جز اینکه شکست را قبول کنیم و به فکر بازی‌های بعد باشیم. از بازیکنان می خواهم تمام تمرکز خودشان را به بازی‌های پیش رو بگذارند. بازی حساسی در لیگ قهرمانان داریم و دوست داریم به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعد برسیم.

به گزارش ایسنا، امری در پایان گفت: تا زمانی که تمرکز و انگیزه کافی نداشته باشیم نمی توانیم انتظار بیشتری هم از تیم داشته باشیم. نباید به حریف اجازه می دادیم در خط حمله احساس راحتی داشته باشد و به راحتی با مدافعان ما بازی کنند. فکر می کنم فصل برای ما از سه شنبه شروع می شود و برتری در دیدار سه شنبه می تواند تیم ما را احیا کند. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و قبل از بازی، همه از برد ما صحبت می کردند ولی در پایان دیدارها، نتایج ما تغییر کرده است.

پاری سن ژرمن بعد از باخت در این دیدار همچنان در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و در صورتی که نیس در دیدار این هفته خود به برد برسد، می تواند اختلافش را با پاری سن ژرمن به چهار امتیاز برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.